viernes, marzo 10, 2006

El CEIP La Parellada de Santa Oliva visita el Parlament



El dia 3 de febrer els alumnes del Cicle Superior del CEIP La Parellada, de Santa Oliva van visitar el Parlament. Vaig tenir la sort d'acompanyar-los i de poder-los fer una xerradeta sobre l'activitat dels diputats i diputades. I em vaig quedar parat de la quantitat de preguntes que van fer i d'observacions sobre la nostra feina. Com ha escrit el director del centre, en Josep M. Fontanet, en una carta que ha enviat al president Benach, "tingueu per segur que amb actuacions d'aquest tipus, el reconeixement i la valoració que de les nostres institucions fan els nostres infants, seran llavor de ciutadania, civisme i compromís social". Jo no en dubto pas.

http://www.xtec.es/ceip-la-parellada

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola em dic Sandra Calle Fernandez soc alumna de l'escola ceip la parellada de santa oliva alumna de sise, que va anar al Parlament vam tenir molta sort en trobar a l'alex masllorens que ens va explicar tot molt be. I a en director de la meva escola en Josep Maria Fontanet per aconseguir aquesta visita tant desitjada i bonica !!!!! gràcies!!!!